diumenge, 23 d’agost del 2009

Dijous 20 d’Agost: Arribada a Boston. Resum de l'estança
















El primer dia vam arribar a Boston i ens va venir a buscar una amiga nostra i la seva filla que es deien Anna i Nina.
Un altre dia vam anar a sopar a casa d’una amiga meva que es deia Sofia i m’ho vaig passar molt be.
Un dia vaig anar a la meva escola i vaig veure la meva profe que es deia Adriana i vam anar a veure totes les classes i el patis.
També vam anar a veure la meva casa que vaig viure quan era petita, estava a Newton, al costat de Boston i vaig veure que estava molt vella i que tenia un parc molt xulo davant. Vam anar a trucar el timbre de la casa pero no van obrir...
Hem visitat molts amics meus i dels pares i hem fet un munt de sopars i barbacoes! Al final ja estàvem una mica cansats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada