dissabte, 22 d’agost del 2009

Divendres 7 d’Agost – Dissabte 8 d’Agost
















El divendres va ser el meu ultim dia de la granja. A les meves millors amigues els i vaig regalar un marc amb una foto. Els pares em van veure trotar i la monitora amb van deixar quedar amb les nenes grans a la tarda per montar a cavall i trotar (enlloc d’anar a la piscina). Em vaig posar molt trista pero vaig pensar que las tornaria a veure algun dia. El dissabte vaig fer una barbacoa amb la familia Gruber i uns amics espanyols (Eduardo, Maria Dolores i Eduardito), m’ho vaig passar molt be jugant amb l’Ellen i em vaig despedir de la Saddy (la gossa dels Gruber). A la nit la familia de l’Arnau ens va donar uns regals molt xulos i ens va fer molta pena dir-lis adeu pero esperem veure’ls molt aviat a Barcelona, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada