dijous, 2 de juliol del 2009

Dimecres 1 de juliol del 2009:











Em vaig llevar a les 6 de la matinada i vaig pintar i despres vaig anar a esmorzar i vaig anar a veure un museu de planetes i quan vaig sortir al carrer vaig veure un esquirol i li vaig fer una foto i despres vaig agafar el metro i vam agafar 2 metros i vam veure avions de guerra i normals, planetes, astronautes de mentida i despres vam anar a un restaurant a dinar i despres vam anar a casa a banyar-nos a la piscina i a la piscina i havia una maquina que tirava aigua.

4 comentaris:

  1. Hola Zoe, Max i família. Molt xulo el bloc, la Martina i en Gil encara no l'han vist, però la Bruna diu que vol venir a la vostra piscina.En Gil ha marxat de campaments molt content. Seguirem el bloc amb atenció.
    Marc

    ResponElimina
  2. Família! Com va tot per aquí? Espero que molt bé, aviam si algun dia em porteu a aquesta piscina que sembla molt guapa.
    Jo avui me'n vaig a acampar amb els meus amics que celebrem l'aniversari d'un dells que fa 18 anys.
    Molt bona l'idea del blog, m'ha agradat molt, així podrem saber tot el que feu :D

    Cuideu-vos molt, i fins l'agost!
    Un petonàs!

    Pol

    ResponElimina
  3. Ei, que be que anirà això. Ens podrem comunicar cada dia i podrem veure les coses que veieu. Zoe, estaràs molt enfainada oi? Ja m'han dit que el viatge va anar molt bé. El Max ja ha vist l'Obama? Quina sort tenir aquest apartament amb aquesta piscina particular. Jo també vull venir. Aquí fa molta calor i encara no he tingut temps d'anar a la piscina de Gironella. A veure demà.
    MA quina pelada que t'has fet!!! et trobes be.
    Conxi, ja li dic l'adreça del blog a la Magda perquè ho miri.
    Molts petons i abraçades per tots i fins demà.
    Pilar Lázaro

    ResponElimina
  4. Hola,
    A veure si sabem deixar-vos comentaris, ho hem intentat i no se si us han arribat o s'han perdut pel ciber espai.
    Any way, com diuen par aquí.
    You look fantastic, and we are very happy with that.
    We hope you will improve your english and you will enjoy very much your hollydays and work.
    Kisses XXXXXXXXXXXX!!!!

    ResponElimina