dimecres, 22 de juliol del 2009

Dilluns-divendres 13-17 juliol del 2009







































Vam comensar la granja i vam portar al Max primer a la classe que era al pis de baix i a mi em van portar a la part de dalt de la finca que era una granja que hi havia molts animalts i a les 9 van dir ROLL-CALL (que vol dir pasar llista). Alla ens explicaven coses que jo no savia que deien i despres del roll-call els que volien anaven a classes de montar a cavall. Despres podiem anar a tocar animals o fer coses de materials. El primer dia em vaig emportar 1 conill a casa.
El segon dia vaig anar a la granja a deixar l’animal que em vaig endur a casa que era un conill i la mama em va ensenyar on hi havien las activitats i jo gairave vaig estar tot al dia fen manualitats. A las 9 van dir roll-call i vam anar tots cap alla i ens van dir unes coses que jo no entenia i despres els que vulian anar a montar a cavall i els altres podien anar a fer manualitats o tocar els animals i despres vam anar tots a dinar. Despres vam anar a la piscina a nadar o a jugar i despres vam anar a la granja i ens van venir a buscar els pares.El dimarts vam agafar un conill i un anec per compartir el Mac, la Megan i jo. El dijous vaig anar a patinar i tambe vam fer una barbacoa el divendres on torravem la hamburguesa i tambe uns nuvols blancs que es mengen torrats i es diuen mashmellows.
Ah! divendres em va caure una dent i he comprovat que aqui tambe passa el ratoncito Perez que aqui es diu Fada de les dents (Tooth Fairy!).

2 comentaris:

  1. HOLA ZOE JA HE SENTIT QUE AS DONAT DE MENGAR ALS ESQUIROLS QUE GUAI!!!!!!!!!!!!!!!. TAMBE HE SENTIT QUE POTSER TENDUS UN CONILL!!!!!. QUINA SORT!!! ADEU!!!

    ANNA GINER

    ResponElimina
  2. Hola Max i Zoe! Som la Mariona, el Joan, el Pau i P&E. Que xula aquesta granja amb animals i a més us podeu endur els animals a casa, quin xollo!!!!
    Mariona: "Jo també vaig al casal de Castellterçol i avui fem una acampada"
    Joan: "Jo si pogués m'enduria també un conill a casa"
    Pau: "i gatets que no n'hi ha a la granja?"
    Pep i Elisabet: "Disfruteu molt de tot això"
    MOLTS PETONETS

    ResponElimina