dissabte, 11 de juliol del 2009

Dimecres-divendres 8-10 julilol del 2009
















Ens van venir a veure unes amigues nostres a buscansa a l’apartament par anar a un lloc que es on anirem a apendre angles, es una granja molt gran i xula perque hi havien cavalls, conills, gats, ovelles, cabres, anecs, gallines, pavos reals, galls, porcs, ponis.i ens han explicat que hi ha una llista que si ens apuntem ens podem endurn 1 nit o un gat, o un conill, o un anec petit i despres vaig anar a dinar vaig anar a casa a llegir 8 pagines i despres vaig anar a supar i despres vaig anar a dormir.
Me descuidat de dirvus que abans de dinar vaig anar a la piscina i em vaig tirar per un tubugan molt xulo.
Al dia següent la Marta em va venir a cuidar i em va portar a casa de las 3 nenes i vam jugar un ratu i despres van venir els meus pares i vam anar a dinar a casa de 3 nenes i vam menjar mexica que eran uns burritos de pollastre i formatge i despres va marxar la familia Capella i despres vam anar a casa.

1 comentari:

  1. Hola a tots!! Quin tobogan més llarg. Que divertit.
    Aqui tot bé. Diuen que comencen a sortir ceps. Demà ho anirem a veure. Max si en trobo ja t'ho diré. Avui hem trobat 4 kgrs de cargols. Aquí ha plogut algun dia. Zoe i Max, sabeu aquella planta que vam comprar al mercat de vora casa vostra, doncs ha crescut molt i l'ha he partit i ara ja n'ha han tres. Els peixos han desaparescut, no sabem si s'han amagat sota els nenufers o se'ls han menjat les granotes. Bé bona nit que aquí ja són les 12. Una abraçada molt forta per a tots.
    Toni i Pilar

    ResponElimina