dijous, 16 de juliol del 2009

Diumenge 12 juliol del 2009











Em vaig desperta i vaig anar a la abitacio dels pares. Despres vaig a anar a mirar la tele i a vestime per anar a un restaurant a fer un brunch (meitat esmortzar meitat dinar).
A la tarde vam anar amb canoa al riu i vam acabar a un lloc on hi había molts nenufars i entre els nanufars ens vam quedar encallats per que la canoa tucava al terra i gaira be no podiam sortir pero el final vam poder sortir. Despres vam veura uns sanyors que li vam pregunta si ens podia fer una foto i va dir que si i ancontas de fer una foto va fer 2 vidios. Despres vaig menjarme un gelat de llimona quan mal vaig acabar vam anar a casa a sopar.

3 comentaris:

  1. Zoe en esta foto tienes cara de"susto".¿Has cogido una nenufar para mi lago?.
    Besitos de la yaya Paqui.

    ResponElimina
  2. Hola max i zoe, com esteu? Aquesta setmana nosaltres ja hem acabat el casal i ja estem de vacances. us va fer por quedarbos encallats.? adeu gil martina i bruna.

    ResponElimina
  3. Família! M'en alegro que vagi tot molt bé.

    Io també vull que em porteu amb canoa que no hi he anat mai encara.

    Daqui 2 setmanes us vinc a veure ee!!

    Petons a tots.

    Pol

    ResponElimina