diumenge, 12 de juliol del 2009

Dissabte 11 julilol del 2009




Avui quan me despertat a fet una tormenta super forta amb llamps i trons i despres a anat paran una mica.
Despres ens em traslladat a casa de la familia Gruber que es el jefe dels meus pares i tenen 3 nenes que es diuen Ellen (18 anys) Claire (14 anys) i Megan (8 anys). Els pares san anat a Barcelona a la nostra casa i nosaltres tenim de cuidar les 3 nenes. Quan van marxar els pares vam anar a dinar i despres vam anar a una piscina acuatica i ens vam tirar per un tobogan. Hi havia una piscina de ones i tambe una piscina que agafaves com un flutador i et tirava la corrent cap andavant i pasabes per un lloc que et tiraben aigua. Va ser molt xulisim anar al parc acuatic i despres quan vam surtir vam anar a sopar a un rastaurant japones.

4 comentaris:

  1. HOLA ..AL FIN .. PERDUNEU EL IDIOMA pero por desgracia no se escribir bien el catala.
    Veo que estaís bien y pasándolo bomba.
    Desde Mallorca besitos para todos.

    ResponElimina
  2. Hola Max i Zoe, aquest parc aquatic sembla ben divertit. M'alegro que us estigui agradant Ann Arbor. Us trobem a faltar a Washington

    ResponElimina
  3. LA IAIA OS ESTIMA MOLT I MOLT (I JO TAMBE)

    ResponElimina
  4. Hola familia! Me n'alegro que us ho passeu tan bé per aquestes terres americanes. Així que, treballeu molt per aquí? Com va la granja? Ja us heu endut algun animal a casa? Jo potser he trobat una feina d'educadora! A veure, demà tinc l'entrevista...
    No ens perdem el vostre blog i esperem notícies fresques!

    Anna

    ResponElimina